PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Naším cílem je dodat vám vždy nepoškozené zboží, které jste si objednali. Při obdržení poškozeného nebo nesprávného zboží, postupujte prosím následovně dle jednotlivých situací:

 

Poškozený obal při převzetí

Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište tam, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě zkontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím emailu weushop@weushop.cz

 

Nesouhlasí zaslané zboží (záměna zboží)

Zavolejte nám prosím na tel. číslo:+420 702 066 067 v pracovní době pondělí - pátek 8:00 - 15:00. Záměnu zboží budeme ihned řešit.

 

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené

Poškozené zboží neprodleně vyfoťte a dejte nám to co nejrychleji vědět na na adresu: weushop@weushop.cz

Jak to vyfotit:

1. Poškozené zboží vyfoťte (tak, aby bylo vidět poškození)
2. Adresní etiketu zásilky
3. Přepravní obal nebo obalové materiály ve kterých byla zásilka přepravována
4. Případné poškození přepravního obalu

Návod na nafocení na stránkách našeho smluvního přepravce.

 

Další postup je uveden ve Všeobecných obchodních podmínkách a Reklamaci.


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).