počet produktů: 0
cena: 0 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek
Přihlásit k odběru
Hodnocení obchodu na Zboží.cz Zasilkovna
nejprodávanější produkty
Amix TIGGER Zero bar 20x60g
NOVINKA
40 Kč
Amix TIGGER Zero bar 20x60g
NOVINKA
734 Kč
nejnovější produkty
Amix TIGGER Zero bar 20x60g
NOVINKA
40 Kč
Amix TIGGER Zero bar 20x60g
NOVINKA
734 Kč
Activlab ISO ACTIV 31,5g
VÝHODNÉ BALENÍ
189 Kč
Activlab BCAA XTRA Drink 250ml - PACK 24ks
VÝHODNÉ BALENÍ
480 Kč
Activlab Fit Drink 250ml  - PACK 24ks
VÝHODNÉ BALENÍ
432 Kč

O nákupu

POTŘEBUJETE POMOC?

Potřebujete informaci týkající se produktů? Potřebujete pomoct s nákupem? Jsme tu pro Vás na tel. čísle 774 552 256 od pondělí do pátku 8:00-17:00, nebo nám jednoduše napište na weushop@weushop.cz.

 

ÚHRADA ZBOŽÍ

Úhrada zboží je možná bezhotovostně převodem v České republice na číslo účtu 234002834/0300 vedeného u Československé obchodní banky, a. s., bezhotovostně převodem v Slovenské republice na číslo účtu 4026443174/7500 vedeného u Československé obchodní banky, a. s., bezhotovostní platební kartou VISA nebo Mastercard prostřednictvím zabezpečeného internetového terminálu, v hotovosti na provozovně nebo v hotovosti dobírkou při převzetí zboží. Cena dobírky (doběrečného) je uvedena spolu s cenou přepravy.

 

PŘEPRAVA ZÁSILEK

  • PPL

Přepravu zásilek zajišťujeme prostřednictvím PPL. V případě potřeby si můžete zásilku vyzvednout také osobně u některého z partnerů PPL ve   vašem městě prostřednictvím sítě PPL PARCEL SHOP. Vyhledávač aktuálních výdejních míst najdete zde: http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap.

 

Cena přepravy:

zásilka do 1500 Kč                                                    99 Kč

zásilka nad 1500 Kč                                                zdarma  

doběrečné do 2000 Kč                                               30 Kč

doběrečné nad 2000 Kč                                           zdarma

 

Cena přepravy:                                                           SR

zásilka do 3000 Kč                                                  186 Kč

zásilka nad 3000 Kč                                                zdarma  

doběrečné do 3000 Kč                                               50 Kč

doběrečné nad 3000 Kč                                           zdarma

 

  • ZÁSILKOVNA

Abychom Vám mohli alespoň u menších produktů nabídnout možnost sníženého přepravného, zprovoznili jsme pro Vás výdej zboží přes síť prodejen se službou ZÁSILKOVNA. Přes ZÁSILKOVNU však lze  zasílat pouze produkty, které splňují váhové a objemové limity, konkrétně:

Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)

Objednáné zboží musí být možno zabalit do balíku,který bude splňovat tyto parametry, a to včetně krabice a případné výplně u křehkého zboží. Bude-li v objednávce zvolen způsob dopravy přes ZÁSILKOVNU, ale objednávku nebude možno zabalit dle těchto paramatrů, budeme Vás kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu.

 

Cena přepravy:                                                           ČR

zásilka do 1500 Kč                                                    59 Kč

zásilka nad 1500 Kč                                                zdarma  

doběrečné do 2000 Kč                                               15 Kč

doběrečné nad 2000 Kč                                           zdarma

 

Cena přepravy:                                                           SR

zásilka do 3000 Kč                                                    84 Kč

zásilka nad 3000 Kč                                                zdarma  

doběrečné do 3000 Kč                                               15 Kč

doběrečné nad 3000 Kč                                           zdarma

 

  • OSOBNÍ ODBĚR

Objednávku je také možné si vyzvednout na našem skladě v Karviné na adrese:

Rudé Armády 655

733 01 Karviná Hranice

(objekt v areálu bývalého Kavozu)

 

REKLAMACE

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení nebo jiného poškození obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. V případě, že obal nese známky poškození v důsledku špatné manipulace se zásilkou, doporučuje se zásilku před přepravcem otevřít a zkontrolovat její vnitřní obsah a v případě poškození s přepravcem sepsat protokol o poškození zásilky. V případě, že zničení obsahu zásilky zjistí až po jejím rozbalení, je nutné tuto skutečnost okamžitě oznámit prodávajícímu na e-mailovou adresu weushop@weushop.cz, a to nejpozději do 24 hodin. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Pro reklamaci zásilky je nutné vždy uschovat přepravní obal zásilky, a to i v případě, že je nepoškozený. V opačném případě nelze v souladu s přepravními podmínkami zasilatelských společností nárokovat uplatnění reklamace.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku).

 

7.2. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající na základě popisu výrobce uvedl,

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

Záruka za jakost ani nároky z vadného plnění se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Kupujícím, užíváním zboží v rozporu s návodem k obsluze či pokud to vyplývá z povahy věci.

 

Reklamace za vadné plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny West End United s. r. o., Rudé armády 655, 733 01 Karviná-Hranice, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

 

                                            

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).